1991 – am facut primul pas ca en-gross- isti, intrand intr-o economie de piata aflata si ea la inceput de drum in Romania. De-a lungul urmatoarei decade, colaborarea cu parteneri de renume , precum Wella si Elite – pentru care am fost primul distribuitor din Romania, sau Ferrero – pentru care am fost nu numai primul, dar si distribuitor majoritar, ne-a permis accesul la importante cunostinte despre crearea retelelor de distributie, despre strategiile de dezvoltare si promovare a produselor.

1999 – a inceput o perioada de investitii semnificative, de extindere si de intensificare a relatiilor comerciale. Reteaua de distributie, initial acoperind numai capitala, s-a extins si in alte zone. La fel si varietatea produselor distribuite (bauturi racoritoare si alcoolice, produse alimentare de baza si specialitati). In acelasi an am devenit importator direct, prima gama de produse importate fiind sub marca noastra proprie “Natural”;
Au urmat alte importuri din Ungaria (“Vitalade”, “Baron”), Belgia (“Choopa”), Franta (“D’aucy”, “Henaff”), Italia – pentru toate acestea avand exclusivitate la nivel national. Am devenit de asemenea distribuitor acreditat pentru: Allied Domecq Spirits & Wine,Pernod Ricard, Maxium, Pfanner. Am fostprezenti in toate lanturile internationale din Romania (Metro, Selgros, Carrefour, Cora, Billa, Auchan, CDR Interex, Real, Univers’all, Spar, Angst, Cristim, etc) cu toate brandurile de import din portofoliul nostru

2004 – a luat nastere grupul de companii Mark Group, sub umbrela caruia ne-am extins si in domeniul constructiilor, investitiilor imobiliare si al turismului prin agentia de turism Pan European Travel.

2006 – ne-am consolidat pozitia pe piata prin diversificarea colaborarii cu Compania Generala de Conserve (Franta), detinatoare a marcii D’AUCY, efectuand campanii de marketing agresive sub logo-ul “Legume la cheie”, (branduirea mijloacelor de transport in comun, spoturi radio-tv , billboard-uri, advertoriale in presa scrisa, actiuni de PR, sampling-uri desfasurate in retailul modern). Toate aceste activitati promotionale au reusit sa atraga atentia consumatorilor, iar produsele sa se situeze intre preferintele acestora, ajungand la o cota de piata de peste 10% si, implicit o crestere substantiala a cifrei de afaceri;

2010 – Datorita rezultatelor excelente materializate in special prin cresterea cotei de piata a conservelor de legume D’AUCY , grupul francez a luat decizia de a-si deschide propria reprezentanta in Romania, preluand astfel si o parte din portofoliul nostru de import.

Prezent – In urma acestei restructurarii ne-am reorientat resursele in dezvoltarea unui nou portofoliul de produse locale si de import, de calitate medie si superioara, precum si a unor produse de nisa; Astfel comercializam bauturi racoritoare pe baza de Aloe Vera, cereale si produse alimentare fara Gluten si produse Bio.

Suntem in permanenta in cautare de produse noi, calitative si de interes pentru piata din Romania.